3 tips til deg med ansatte på hjemmekontor fra Telenor
Vi er inne i en tid der både hverdagen og arbeidsdagen avviker fra det normale for mange av oss. Skoler er stengt, og veldig mange er nødt til, eller oppfordres til, å jobbe jobbe hjemme. Det trenger heldigvis ikke å være vanskelig å tilrettelegge for hjemmekontor.
Her får du noen tips fra oss.

1) Stabil internettforbindelseDe ansatte må ha tilgang til et godt og stabilt nett. Uansett om man jobber på mobilnett eller fastnettet. Med god internettforbindelse, ligger alt til rette for at arbeidsdagen kan gjennomføres på en god måte, uansett hvor man befinner seg. |
2) SikkerhetDatasikkerhet blir stadig viktigere for alle bedrifter, og det kan være lurt å vurdere hvilke produkter og tjenester som tas i bruk, slik at sikkerheten ivaretas. |
3) Gjennomfør møter fra hjemmekontoretDet finnes mange gode løsninger for telefonmøter og videokonferanser som gjør hjemmekontoret mer effektivt, uten at det nødvendigvis krever innkjøp av nytt utstyr. Les mer om produkter og tjenester som kan bidra til at hjemmekontoret fungerer optimalt |
Usikker på hvilken løsning som passer best?Ta kontakt med din lokale forhandler, din kundekontakt i Telenor, eller Telenor kundeservice, så hjelper vi deg med å finne de beste løsningene for din bedrift. |
Min BedriftSist men ikke minst vil vi tipse om en praktisk funksjon i Min Bedrift, som er gull verdt når bedriften trenger å sende beskjeder til sine ansatte. Alle bedriftskunder hos Telenor kan bruke Min Bedrift. Om bedriften ikke har tilgang er det enkelt og kostnadsfritt å få her Inne i Min Bedrift finner du en praktisk SMS-funksjon som gjør det mulig å sende ut korte og raske beskjeder til alle dine ansatte. |
Andre aktuelle saker
Slik forebereder du ditt generasjonsskifte
Det er flere som ikke har en klar plan for hvordan verdiene skal overføres til neste generasjon. Hvorfor er det viktig å legge en plan og hva er viktig å huske på?
Få sommerfølelsen med produktmedia – gi en sommergave til dine ansatte
Fortell dine ansatte at du setter pris på dem med en liten sommeroppmerksomhet. Den riktige gaven vil sende den ansatte på sommerferie med en følelse av takknemmelighet og kanskje økt motivasjon for høstens oppgaver.
Endotech – ny leverandør til FIAS
Endotech AS er en norsk leverandør av utstyr og materiell til norske helseforetak, laboratorier og matindustrien. Endotech er norsk distributør av BiopSafe, som er en ny og innovativ metode for behandling av formalin ved biopsi-prøvetaking.
Fiasnytt april
Her får du nyheter fra mange av våre leverandører, og mange gode tilbud til din bedrift.
Kontakt:
Boks 639 Sentrum, N-7406 Trondheim
Tlf: +47 73 84 14 00
E-post: post@sjomatbedriftene.no
Besøksadresse:
6. etasje
Dronningens gate 7
Trondheim
Meld deg på vårt nyhetsbrev her
Bli med på vår e-postliste om du vil holde deg oppdatert på vår aktivitet og aktuelle saker for sjømatnæringa. Her kan du også oppdatere din profil eller melde deg av.